Έγινα σοφότερος; Όχι!Απλά έμαθα (κι αυτό πονά περισσότερο…) 

Θέλω με αυτό τη σημείωμα, να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους εκδότες της εφημερίδας, για το δώρο που μου έκαναν!Ήμουν ο πρώτος που διάβασε το βιβλίο του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη Δράμας κ.κ. Παύλου, που τους έστειλε και αφορούσε την Αρχιερατεία του μακαριστού Μητροπολίτη Τραπεζούντος Χρύσανθου, του Κομοτηναίου μετέπειτα Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος!Το «βούτηξα» και το διάβασα απνευστί, μέσα σε ένα βράδυ!Την άλλη μέρα, πήγα και το φωτοτύπησα δύο φορές! Μία για μένα και μία για τους γονείς μου!Έκανα τη μάνα μου και τον πατέρα μου να μαλώνουν στα γεράματα, για το ποιος θα το διαβάσει πρώτος!Αυθεντικά ντοκουμέντα! Η μαρτυρίες του Χρύσανθου για τις σφαγές και τους διωγμούς στη Μητρόπολή του!Από μία κορυφαία προσωπικότητα που γέννησε η Κομοτηνή!Ένα βιβλίο που γράφηκε το 1996, όταν ο σεβασμιώτατος Δράμας, ήταν ηγούμενος στην Παναγία Σουμελά!Ένα βιβλίο που πρέπει να βρεθεί τρόπος να κυκλοφορήσει μαζικά και στην Κομοτηνή, σ΄ αυτήν την πόλη που δυστυχώς δεν γέννησε πολλούς Χρύσανθους!Ποιος θα κάνει το σωστό βήμα; 

Ο Αριστερός Ψάλτης 

